Måndag igen!

Jag heter Maja Granqvist och bor i Sagolika Sunne men även i Soliga Karlstad!
För ungefär en månad sen började jag ett dansprogram på Karlstads Universitet, Dans 60 heter det!
Jag bor i min lilla etta på Norrstrand, fint område med ungefär 15 minuters gångavstånd in till centrum.

Brukar oftast åka hem till Sunne på helgerna för att umgås med familj och vänner. Det är alltid lika skönt att komma hem till ”landet”, samtidigt som det är skönt att åka tillbaka till ”storstan” och fokusera på skolan.

Veckorna har rusat iväg på Universitetet, har redan gått en månad. Det är en konstig känsla, ena stunden känn det som att man har gått ungefär ett halvår och andra stunden känns det inte som att man börjat överhuvudtaget. Men jag älskar min nuvarande vardag och det är något som gör mig lycklig och det är väl därför tiden rusar förbi i en sådan väldig fart.

Man lär sig något nytt varje dag och jag känner mig motiverad att lära mig så mycket mer och utvecklas dansmässigt!

God natt fina människor!
/Maja

Kommentarer

Populära inlägg