Bilden av Sunne















Så börjar det dra ihop sig som det heter. Julen står för dörren och själv har jag fått förmånen att skriva på Sunnebloggen. Jag kan ju passa på att tacka för inbjudan till denna möjlighet att göra rösten hörd och bilderna synliga.

Det har varit mycket pyssel med Sunnebilder i år. Senaste exemplet är årets Lionsjulkort som jag antar att rätt många redan har beskådat. Jag kan ju passa på att tacka alla som stött deras verksamhet genom att inhandla ett eller flera av dessa.

Tidigare i år var det högtryck på pressarna hos Ramströms flera gånger vilket bland annat ledde till åtta nya konstkort med Sunnemotiv. Jag kan ju passa på att tacka dessa bägge Sunneföretag utan vars bistånd tryckningen knappast blivit verklighet.

Det är många som bidragit till Bilden av Sunne på sistone. Ett rätt fantastiskt exempel är den facebookgrupp som med över 1600 medlemmar bjudit varann och alla nyfikna på de mest fantastiska bilder och fakta från Sunne genom alla tider.

Gruppen heter "Du vet att du har växt upp i Sunne om...". Rekommenderas.

Jag kan ju passa på att tacka alla Er som på detta sätt bygger en levande informationsplattform om livet i gamla Sunne.

Sist men inte först kan jag ju passa på att tacka Dig, som ägnar Din tid åt att läsa min blogg.

Utan Dig vore bloggandet rätt meningslöst. Själv känner jag mig helt uttackad... Men nu är vi igång!

/Tage Åsén

Kommentarer

Populära inlägg