Lina förbereder sig inför Carlstad Horse show




















God förmiddag!
Idag är det fredag och bara några timmar kvar till helg, så efterlängtat!

I natt har min vän Agnes sovit hos mig. Hon kom till mig på kvällen efter att jag varit i stallet och tränat tillsammans med Queen. Vi såg på film och åt gott, vilket var behövligt.

Idag är det heldag i skolan som gäller. Ämnen som ledarskap och psykologi står på schemat. Dessa ämnen är helt nya för i år, men än så länge verkar de intressanta och roliga.

Efter skolan bär det av till stallet för att förbereda inför helgens tävling. Vi ska till Carlstad Horse show och hoppa i två dagar. Vilket betyder att kvällen kommer att spenderas i stallet för förberedelser.

Queens ska ridas och duschas så att hon är fräsch inför tävlingen. All utrustning ska smörjas och packas, både till mig och hästen. Sen blir det nog sängen och sova så att man är ordentligt utvilad.
Hoppas ni får en trevlig helg! 😊

Kramar
Lina

Kommentarer

Populära inlägg