En musikalartist presenterar sig

Den här bilden beskriver mig ganska bra. Foto: Erik Hellquist

Tjenare Bloggen! Anton Myrén här, en kille på 24 år, född och uppväxt i Sunne. Utbildad musikalartist och jobbar för tillfället som showartist på ön Teneriffa i Spanien och nu under vecka 14 och 15 så har jag fått äran att skriva lite här i Sunnebloggen! Så jag tänkte att jag skulle skriva lite om mig själv, min resa i livet till att bli musikalartist och alla hinder och äventyr som tog mig dit jag är idag, lite om mina framtidsplaner.

Ni kommer få läsa lite om mina band till Sunne och Värmland i helhet och min familj som är så mycket Sunne i blodet som det bara går, men också om de familjer jag skapat mig själv ute i världen under mina äventyr!

Om ni tycker det här låter spännande så hoppas jag att vi ses igen här på bloggen!
Tjollahopp! Ses i nästa inlägg!
//Anton Myrén

Kommentarer

Populära inlägg