"Nästa säsong blir med Färjestad"




















Det svänger fort i hockeyn! Även om säsongen med Leksand var en upplevelse utöver det vanliga, så är det ändå med spänning och nöje jag kan meddela att nästa säsong blir med Färjestad.

FBK slutade på tredjeplats i serien och åkte även dom ut i semifinalen på live eventet. Så i princip ett lika bra lag. Men som värmlänning, FBK-fan sedan barnsben, släkt som spelat för FBK (Peter Nordström) och en barndomsvän i Gereon Dahlgren i tränarstaben, så var valet att välja Färjestad nästan för bra för att vara sant. Så vi får se vart detta tar vägen.

Avslutningsvis vill jag tacka för att jag fick chansen att skriva i Sunnebloggen och att även det var en ny upplevelse.

Hoppas att någon eller några vill prova på att esporta lite. Skulle det vara så är det bara att höra av sig till mig, så kan jag försöka berätta mer. Jag spelar på konsolen Playstation och mitt id är Rundqviiist.

Tack för mig!

 /Johan Rundqvist

Kommentarer

Populära inlägg