Snickare, teaterpedagog, skådespelare och maskör: Alla förbereder vi oss!

Idag är det sista dagen för mig att visa lite glimtar från min dag. Jag hoppas att alla därute får en fin sommar och att ni får göra era dagar kreativa, det behöver inte vara så märkvärdigt, plantera, ut i vårt vackra landskap och skörda intryck. 
Här är sista bilderna från mig till Sunnebloggen. 
Tack från mig Britt-Inger 

Förberedelser i Berättarladan. Här tittar Martin Skogli fram, en av snickarna, fullt upp nu, och alltid med ett leende.





Linnea Benneberg teaterpedagog och vår regiassistent, mycket på gång, fingrarna rör tangentbordet likt en konsertpianist. 



Fågelperspektiv i Berättarladan




Vår maskör Evalena Jönsson Lunde är här för att skapa masker och karaktärer åt våra nunor. 




Tittade in på Sundsbergsgård i Sunne. Nu visas en fin utställning av flera olka konstnärer


Kommentarer

Populära inlägg