Erica Björndotter gillar skog och fotografi

Höstfärger på skogen

Ibland slår det mig vilka kringelkrokar livet tar.
Alla mil man färdas för att sedan landa någon helt annanstans.
Men, som min kära vän sa, man kan alltid återvända till skogen. 
Ja man kan alltid återvända till skogen, och det är väl det jag har gjort.

Vissa skogar känner man som kära vänner och tillbringar gärna tid i, andra skogar gör man kanske bäst i att endast passera. 

En kär vän, Ivarsbjörke

Erica Björndotter heter jag och de två kommande veckorna kommer jag skriva här.  Jag gillar bland annat skog (som jag även har ynnesten i att ha som arbetsplats) och fotografi, därför tror jag att merparten av inläggen kommer handla om det. Kanske mest bilder. Jag har inte bestämt mig än. :)

Troligtvis kommer ni få följa med mig på en del möten, ta del av några reflektioner och betrakta vyer från omgivningar som korsar min väg.
Väl mött.
/Erica

Östmark


Kommentarer

Populära inlägg