Show, konsert och teater, vardag för en nöjesproducent

Nu har det gått ett par dagar och vintern och kylan verkar ha tagit Sunne i ett fast grepp. Härligt tycker jag även om det inte behöver vara 17 grader alla dagar....
Önskar en riktigt bra vinter så att våra hotell och Bröderna Ranunger på Ski Sunne kan få en härlig säsong, det är det verkligen värda efter förra årets rätt kassa säsong.

I fredags hade vi tillsammans med Hotel Selma Lageröf premiär på Wallmans helt fullsatt både fredag och lördag jättegott julbord och Wallmans levererade en superbra show till maten. Alla showerna utom torsdag 13/12 är helt fullbokade där det finns lite platser kvar. Så om ni har möjlighet tycker jag verkligen ni skall passa på och gå ner och ta ett torsdagsjulbord med show.

I lördags åkte jag till Västerås och tittade på en konsert med Lasse Kronér, Kalle Moraeus och Abalon Dots. Rolig show och väldigt bra musik. Bäst av det som bjöds tyckte jag var Lasses hyllning till sin gode vän Lasse Brandeby som sorgligt nog gick bort för en tid sedan. Lasse Kronér är en nära vän och vi har känt varandra och jobbat ihop ca 25 år och vi har upplevt väldigt mycket roligt både privat och i jobbet. Via honom lärde jag också känna Lasse Brandeby som var en av de absolut snällaste roligaste människorna jag träffat. Lasse gillade Sunne mycket och var som ni säkert vet här och spelade teater. En god männsika som gick bort alldeles för tidigt.

Ny vecka med massor att göra, Sunne idag, Göteborg i morgon och på onsdag är det dags för sista föreställningen av Grottmannen i Karlstad. 

Vi hörs
Med vänliga hälsningar
Peter Besterman

Kommentarer

Populära inlägg