Att lägga upp en plan

Att göra en långsiktig plan är nyckeln till framgång. Ända sen jag träffade min fru och planer på familj realiserats, så har jag börjat tänka 1, 2, 3, 10 år fram i tiden. Detta gäller såklart även mitt företag. 

Man brukar ju prata om att det tar ungefär 10 000 timmar att bli duktig på något. Smide brukar egentligen vara ett ganska brett område med många olika specialområden och många av mina kollegor har en bred arsenal med allt från konstruktion till konstsmide av alla dess former. Jag förstod ganska snabbt att jag inte hinner lära mig allt det på så kort tid, så jag valde istället att fokusera på en sak primärt. Yxor. 












Produkten är min absoluta prioritet, den ska liksom tala för sig själv. Mitt mål är att mina kunder ska vara så nöjda att de vill visa upp produkten för sina vänner. 

Det finns ingen hantverkare med över 10 000 följare på Instagram som inte först och främst har en bra produkt, åtminstone inte som jag sett.

Ja det var väl allt för mig.

Vill ni hitta mig så gör ni det enklast via Instagram eller Youtube, sök på mitt namn bara så hittar ni mig.

Hejdå!

/Nils


Kommentarer

Populära inlägg