Vårens yngsta bloggare - Nathalie Nermark

Hej!

Jag heter Nathalie J Nermark. Jag är 12 år och fyller 13 år i augusti. Till hösten ska jag börja sjuan, just nu går jag på Skäggebergsskolan.

Annelie ringde och frågade mig om jag ville skriva lite i Sunnebloggen. Ni kommer att få följa mig under två veckor den närmaste tiden. Blogg har jag aldrig skrivit tidigare, men jag har skrivit berättelser i skolan och skickat in till skrönatävlingen. Förra året var temat Fred, min skröna vann mellanstadiets klass. Något jag inte hade trott.

Mina intressen är konståkning, hockey och musik. Jag har varit i ishallen sedan jag föddes. Min bror är hockeyspelare och min storasyster åker också konståkning som jag. Första gången jag stod på skridskor var jag tre år. På min lediga tid är jag med kompisar. När jag tänker efter så har jag inte så mycket med ledig tid. Jag är ofta i Leksand och hälsar på min storebror som går hockeygymnasium där.

Ni kan följa mig och mina dagar på Sunnebloggen.

/Lian.

Kommentarer

Populära inlägg