Var jag är idag


Show! Anton till vänster

Hallå hallå bloggen! De senaste inläggen så har jag pratat mycket om vem jag är och vad jag gjort innan, för att komma dit jag är idag! Men nu vill jag prata lite om var jag faktiskt hamnat efter mina äventyr.




För tillfället så är jag i slutskedet av en anställning av reseföretaget Thomas Cook. Jag har varit ute i sex månader och showat fem dagar i veckan på Sunwing Fañabé Beach som ligger på ön Teneriffa i Spanien. Här gör vi allt från Abba och rock shower till spökmusikal där jag klär ut mig till Mr. Harry Horror som skrämmer alla barnen varje fredag!

Anton som Mr Harry Horror

Nu när jag kommer hem till Sverige så kommer jag fortsätta att jobba för samma företag, men på ett fly-kontrakt vilket innebär att ifall någon kille blir sjuk på något hotell utomlands så skeppar de ut mig dit så fyller jag ut för den personen tills han är uppe på fötter igen!



Men jag tänker inte sitta här och skriva sönder era ögon om något som jag bara kan visa er, vilket är varför jag skickar med lite klipp på vad jag håller på med!
Enjoy! Ses i nästa inlägg! //Anton Myrén

Anton, paragliding
 

Kommentarer

Populära inlägg