Taggad för att börja på sjukhuset

 Hej igen,

Ja, hur ser en typiskt tentadag ut? Som ni har gissat, så börjar det med en kopp kaffe. Brukar dricka det och samtidigt gå igenom mina anteckningar och repetera lite. Denna tenta var om farmakologi och mikrobiologi. Så det var massor att komma ihåg och gå igenom. Men jag gjorde min bästa och det är det som är viktigaste.

Efter tentan (och den tredje koppen kaffe) behövde vi äta lunch innan vi tog en kopp kaffe till. Jag och mina vänner åkte till Max som är vår "go to mat" när vi brukar plugga sent eller fira att vi har klarat tentan. 

Dagen slutade med planering inför idag. Som ni har märkt så fick vi ingen break mellan tentan och de nya momenten, men vi var så taggade för att börja på sjukhuset så vi behövde inte det heller. 

Kan sova in lite på helgen eftersom det är mycket vi behöver gå igenom nu!

/Manar 

Kommentarer

Populära inlägg