En dag med variation


Idag är en sådan kul dag där jag slängs mellan att vara artistiskt kreativ och sköta logistik.
Gissa vilket jag tycker är roligast? ;)

 Jag har jobbat med ett företagsevent som kommer äga rum i Barcelona. Kollat resor och boende för 11 artister. Inte helt okomplicerat att organisera ;)

Jag har även bokat en casting för ett reklamfilmsjobb. Just casting för reklamfilm är väääldigt speciellt..

En gång stod jag och låtsades tanka en bil samtidigt som jag skulle leverera repliker. (jag har inte ens körkort). Men knasigaste minnet är nog när jag sittandes på en stol skulle låtsas åka i en lång rutschkana som var gjord av choklad! Alltid i en skum källarlokal med en person som filmar med en liten handkamera för att visa företaget. Känns lite som dolda kameran varje gång :)

Just detta är ännu väldigt hemligt men något slags nyttigt snacks ska lanseras... Spännande!
Måndag förmiddag gäller det. Håll tummarna!

Nu ska jag till kontoret och skapa rosa outfits till Café Opera som har alla hjärtans dag-tema.
Jag har tänkt använda mig av ballonger bland annat. Bild på det kommer senare :)

 Hur ska ni fira alla hjärtans dag?
 
/Chris

Kommentarer

Populära inlägg