Gabriel Montgomery öppnar Sunnebloggen efter semestern

Det här är jag!

- Har du lust att skriva för Sunnebloggen under två veckor?

Telefonsamtalet kom för några veckor sedan, och jag tackade ja utan längre betänketid. Känns lite ärofyllt att få en sådan förfrågan.

Gabriel Montgomery heter jag och jag bor med min familj som består av fru Jessica, två bonussöner Joel & Axel (fast Joel har blivit stor och kör lastbil och har flyttat hemifrån) och lilltjejen Vera 5 år. 

Vi bor verkligen perfekt enligt mig, bra grannar, jag kan vara uppe på Sundsberget på tre minuter, sitta i båten ute på Fryken på en kvart, åka skidor i Finnfallet tämligen snabbt, nära till det mesta helt enkelt. 
Har läst igenom vad föregående bloggare har skrivit och en sak är vi rörande överens om. 
Sunne är en väldigt bra och vacker kommun att bo i.

Jag kommer under mina två veckor att skriva om saker som intresserar mig och får mig att må bra. Det kommer handla mycket om fiske, motion och en del friluftsliv och säkert en hel del mer.
/ Gabriel Montgomery

En vacker sommargädda fångad i Fryken.

Kommentarer

Populära inlägg