Nya tävlingar i Nordiska Cupen för John

Hej
Idag åker vi mot Finland för nya tävlingar i Nordiska Cupen, Jag kan inte säga att jag är så sugen på en till lång bussresa.

Jag tänkte istället berätta lite om när jag var i Ryssland för det andra stoppet på Europa Cupen. Vi åkte med buss via Finland till Ryssland och man var lite spänd på vad som väntade innanför de ryska gränserna, men innan man var inne fick man gå igenom hela 4 passkontroller.
Väl inne fortsatte resan till en liten skidanläggning ungefär 2 timmar utanför Sankt Petersburg.
Tävlingarna är jag nöjd med även fast resultaten inte var de bästa, åkningen kändes bra och jag gjorde vad jag kunde. 

John på tävling
Efter tävlingarna satte vi oss på bussen igen och åkte till Finland igen och stannade där eftersom det var tävlingar där också under samma vecka.
// John Mattsson

Kommentarer

Populära inlägg