Ida Haaster presenterar sig

 

Ida Haaster arbetar på Salla, särskilt boende på Sunne kommun.

Näst ut på tur är det jag Ida Haaster som fick stafettpinnen som gäst här i bloggen som ni kommer få följa denna vecka här samt på Instagram. 

Jag kommer att dela med mig om hur det kan se ut att jobba hos oss på Salla (SÄBO, förkortning av Särskilt Boende). 

Lite om mig:

Mitt namn är Ida Haaster 34 år född och uppvuxen i Sunne, men nu bor jag en bit utanför i Östra Ämtervik på en gård med min sambo och mina 3 barn på 12 och 8 år samt min minsta på 4 månader. 

Jag har jobbat på Salla i ca 7 år, jag började som vikarie för att se hur det var att jobba med människor och inom vården. 

Kände väl ganska snabbt att det var rätt jobb och bestämde mig för att utbilda mig till undersköterska. 

Jag hoppas på att inspirera och visa vilket roligt och viktigt arbete jag har och att fler av er där ute som läser blir nyfikna på vårt yrke. 

 / Ida  


Kommentarer

Ingela Nyback sa…
Fina Ida 🥰

Populära inlägg