Jenny Fryk presenterar sig


Jag är stolt gäst i Sunnebloggen och kommer att vara huvudperson både här i bloggen och samtidigt ta första stafettpinnen ut på Sunne kommuns nystartade Instagramkonto kommande vecka. Tanken är att visa upp min del av vår verksamhet och ge en inblick i hur det är att jobba i Sunne kommun.

Att blogga finns med på listan bland de saker jag aldrig har gjort tidigare. Däremot läser jag och följer många och vet att man som oftast blir inspirerad, uppmärksam och påverkad.

Så det tänker jag ska bli min ambition. Genom att du följer bloggen och läser den ska jag inspirera, uppmärksamma och påverka dig. 

Vem är hon då, Sunne kommuns gäst i Sunnebloggen?

Jenny Fryk, 43 år, född och uppvuxen i Sunne. Två barn, 13 och 15 år. 

Och. Precis nytillsatt samordnare och rekryterare på Bemanningsenheten i Sunne kommun. 

Med 25 års erfarenhet som medarbetare i Sunne kommun har den här rekryteraren mycket med sig i ryggsäcken. 

Tittar man i backspegeln har jag någon form av inblick i de allra flesta av våra verksamheter i Sunne kommuns socialtjänst, och det har jag stor nytta av som nytillsatt rekryterare.

Med förhoppning om många läsare och följare säger jag på återseende!

/Jenny


Kommentarer

Populära inlägg