Hagen korttidsboende presenterar sig

Hej och välkommen till oss på Hagen Korttidsboende. Jag heter Carolina Karlin och det är jag som ska hålla i stafettpinnen denna vecka och presentera våran fina avdelning.

Carolina arbetar på Hagens korttidsboende.

Jag jobbar som undersköterska  sedan ca 2015 och jag har jobbat i huset sen 2005 och började jobba på dåvarande avdelning 2 som låg på plan 2.

Vården var då inte helt nytt för mig då jag jobbat som Personlig Assistent i Karlstad några år innan jag återvände tillbaka till Sunne med min familj.

När jag började arbeta på kortiden så kände jag mig hemma. Här är ingen dag den andra lik och man får verkligen vara flexibel. Det är ett roligt och spännande arbete där vi alltid har kunden i fokus och vi strävar alltid efter ett bra samarbete med sköterskor Rehab och Bistånd.
Vårt mål är att alltid ha kunden i fokus.

Vi träffar många olika kunder med olika vårdbehov allt från benbrott, sår, rehabilitering, svikt och palliativa patienter.

Välkommen att följa oss på korttidsboendet Hagen!

Kommentarer

Populära inlägg