Igår! Vilken makalös dag!

Till Sunne anlände Joakim Hallin, en pianist av stora mått, för att göra en spelning med mig på kära Selma Lagerlöf Hotell (därav baxningen med flygeln igår). Landstinget i Värmland hade en konferens om Livsstil och Hälsa och vi skulle avsluta dagen med en konsert.
Från soundcheck i Gösta Berlingssalen, Quality Hotel Selma Lagerlöf.

My God!
Vilken konsert det blev.
Stående ovationer.
Helt fantastisk publik.
Underbar stämning.
Och vilken pianist.
Han är helt makalös.
Det är svårt att förklara men han är en artist bakom ett piano med en otrolig känsla och teknik.
Jag skulle kunna skriva om det här hela dan.
Men jag väljer att gå vidare med mitt liv med ett tack till mitt liv!

Sitter nu på tåget till Helsingborg för att sprida lite musikaliska vibbar på en tillställning som 1,6 & 2,6-miljonerklubben anordnar ikväll.
Appropå 1,6 & 2,6-miljonerklubben.
Jag blev ambassadör för klubben för ungefär 2 månader sen efter att ha träffat grundare Alexandra Charles och fått veta mer om deras visioner och mål.
Min åsikt är att ALLA kvinnor bör gå med.
1,6 & 2,6-miljoner klubben är en ideell förening som jobbar för kvinnors hälsa.
De vill att vi alla ska få det bättre och vi måste ta vårt ansvar och stödja dom.
Så betala 200 kronor i medlemsavgift.
Du kan göra det redan nu.
Tacka inte mig. Tacka 1,6.
http://www.1.6miljonerklubben.com/bli-medlem/

Just det. Joakim lät hälsa att Sunne är otroligt vackert.
Som om vi inte redan visste det.
:)

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, vilken HÄRLIG koncert ni drog av!! Du har en UNDERBAR röst! Du har en ny Fan-club i Kristinehamn =)
iNA sa…
Åh vad härligt! Kristinehamn nästa då kanske? :)
iNA

Populära inlägg