Bättre och starkare

Hej igen!
Idag var det min tur att ha en brytaihopdag i klassen.
Jag har nu förstått vad det verkligen innebär att vara student på ett universitet ... Det slog mig idag att det är så mycket mer än att bara dansa och älska det man gör, man ska lära sig hur man gör det, varför man gör det, och vart det kommer ifrån.

Någon av oss, eller eventuellt alla, kanske en dag blir danspedagoger och då ska vi kunna lära andra det vi har fått lära oss och de ska kunna förstå vad vi menar.

Ja sammanfattningsvis, är jag väldigt splittrad och stressad men samtidigt är det så otroligt roligt och underbart, jag är just nu väldigt delad helt enkelt.

Men jag antar att vi alla ska ha våra dåliga dagar och att de är lika värdefulla de, då kan det ju bara bli bättre och man kan bara bli starkare!
Hoppas att ni alla har haft en bra dag i alla fall!
God natt!
/Maja

Kommentarer

Populära inlägg