På besök i Göteborg

Hej!
Har inte skrivit på ett några dagar nu, dels för att jag har vart i Göteborg, lördag – söndag och sedan har jag hoppat direkt in i vardagen så inte riktigt hunnit med.

Göteborg var sig likt om inte ännu finare! vem vet, kanske flyttar till Göteborg efter dansåret? :) Var i alla fall där och hälsade på min ena bror och hans flickvän. I lördags kväll var vi ute och åt på ett nytt ställe inne i stan, Pinchos heter det. Det var en tapas restaurang där man beställer maten genom en app via sin iphone, det var häftigt tycker jag!

Idag har jag färgat håret mellanbrunt, så nu känner jag mig redo inför hösten :)

I skolan rullar allt på och det känns fortfarande bra och fortfarande roligt, men man börjar känna att det tar på kroppen att dansa varje dag men det är det värt!

Hoppas alla mår bra!:)
Hade!
/Maja

Kommentarer

Populära inlägg