Gaga Rave, Wild Wednesday och repetitioner

Hej!
Tiden går fort när man har roligt.
Viken otroligt händelserik vecka. Massa inspiration!

Lady Gaga's konsert Art Rave i Globen i tisdags var precis vad jag behövde. Yta, djup och massa kärlek!

Mitt favorit moment var när hon sitter vid flygeln och uppmanar alla föräldrar;
¨Don't forget to ask your kids how they feel...¨
¨..They might suffer and you don't even know it!¨

Då kom tårarna första gången..

Det finns nog inget jag ser upp till så mycket som stora världsförebilder som nyttjar sin position och sprider viktiga budskap.

Deras sätt att skapa kaos kan man tycka vad man vill om. Jag som själv är i den branschen ser det mest som ett sätt att skapa rubriker och snack, vilket oavsett budskap gynnar artisten.

Det är många smarta huvuden som slås ihop innan en för oss synes spontan chock skapar världsrubriker.

Hon pratade även om att hon upplever att kärlek har olika betydelser i olika länder hon besöker, men att alla som är på Art Rave och går för att se henne delar samma uppfattning om vad kärlek är.

Det får mig att reflektera. Jag har rest en del själv och upplevt olika syn på jämliket. Jag är tacksam för det.
 
I onsdags var mig goda vän och artist Cherie med oss på Café Opera. Hon bjöd på en av hennes låtar ¨She Wolf¨. En av Sveriges mest kreativa artister och jag älskar att vara en del av hennes team.

Benjamin Trossö och Matilda Fleberg jobbade med mig för BRANDED Dance Concept som är husdansare på Café Opera.




Idag fredag ska jag tillsammans med en fotograf och dansare, Juan Fuenzalida, ut till en hemlig plats för att reka en videoinspelning. Ska bli så otroligt spännande!!!

Delar med mig av bilder därifrån under dagen.
 
/Chris





 

 

Foto: Julia Dansarie för Fines.se Café Opera.

Kommentarer

Populära inlägg