En vecka fylld av sångglädje

Hej
Ikväll har mina fantastiska sångelever gett en konsert på Geijersskolan med låtar enbart på svenska. En blandad kompott med både ballader och snabbare låtar och med olika konstellationer och kompinstrument.

Jag är så ofantligt tacksam att få vara med och se dom uppträda, se hur dom har utvecklats som sångare under detta läsår.

Ni kan se mig kompa Sebastian på en bild och på den andra är jag med Helle och lägger stämmor. Att få vara en del av den kreativa processen är det jag älskar mest med mitt jobb!!





















I veckans Sunnenytt finns också en annons för körsång och pianobar nu på lördag den 6 maj.
Det är jag som håller i det och ni är varmt välkomna! För körsången krävs inga förkunskaper utan du får en musikalisk upplevelse och vi sjunger enbart på gehör, alltså inga noter!

Senare på kvällen sitter jag och spelar softa låtar på flygeln i baren så ni är varmt välkomna att hänga där med mig!

Väl mött!

/Carita

Kommentarer

Populära inlägg