Charlotte Mörling, modedesigner just nu i Hong Kong

Hej Sunnebloggen

Kul att få vara här med er två veckor, jag heter Charlotte Mörling 28 år och från Sunne, Värmland.
Charlotte Mörling

Min film


Just nu befinner jag mig I Hong Kong.
Jobbar som modedesigner i mitt företag Mörling Studios
(Till webbplatsen för Mörling Studios).

Startfasen, lär upp en tjej från Hong Kong 
hur man syr med min 1000 kronors symaskin. 
Innan Hong Kong flyttade jag till Paris för att jobba som Au-pair för att lära mig franska. Stannade där längre när jag blev intagen av japanska modedesigner Koji Tatsuno som introducerade mig till mode.

Jag på Utställning med Koji Tatsuno 2015
Passionen är mode design och jag har ett starkt förtroende till att vi kan förverkliga våra drömmar genom att vidbehålla de kriterier som vi får som Värmlänningar.
Godhjärtade, hårt arbetande!
Vi får bara hjälpa varandra att drömma mer.

Hälsningar 
Charlotta

Backstage Fashion Show 2017 Hong Kong 
Photo cred: Liu Jingya 

Film: The Hive Final Walk

 Bilder från Backstage Fashion Show 2017 Hong Kong 


Backstage Fashion Show 2017 Hong Kong 
Photo cred: Liu Jingya 

Backstage Fashion Show 2017 Hong Kong 
Photo cred: Liu Jingya 

Backstage Fashion Show 2017 Hong Kong 
Photo cred: Liu Jingya 





Kommentarer

Populära inlägg