Lina Andersson Norén presenterar sig



















Hej
Mitt namn är Lina Andersson Norén, är nyligen 18 år fyllda och bor här i centrala Sunne. Jag läser mitt sista år på ekonomiprogrammet med inriktning juridik på skolan Fria Läroverken som ligger i Karlstad.

På min fritid umgås jag mycket med mina vänner, tränar på gym men främst lägger jag min lediga tid i stallet och på min häst Gran Quidame. Tillsammans tränar och tävlar vi i hoppning och för någon helg sedan vann vi faktiskt distriktsmästerskapet för juniorer, vilket var väldigt kul!

 Lina tillsammans med Gran Quidame vann
distriktsmästerskapen för juniorer. Foto: Nils Lidén






















Så länge jag kan minnas har jag alltid haft ett stort intresse för hästar och ridsport och min dröm har alltid varit att få åka längre ner i landet för att utvecklas i min ridning, för att sedan starta upp min egna verksamhet tillsammans med hästarna.

Som ni nu kanske förstår kommer dessa två veckor som jag fått chansen att blogga att handla om min satsning på ridsporten, men jag ska även försöka få med tankar och idéer om hur det är att vara en 18-åring idag med stora drömmar och mål 😉

Jag hoppas ni vill ta del av min vardag de kommande två veckorna!

Massa kramar
/Lina

Foto: Nils Lidén


Kommentarer

Populära inlägg