Skola, hoppträning och gympass

God morgon!
Igår hann jag med väldigt mycket. Jag behövde inte åka till skolan då jag fick en uppgift att jobba med hemma, vilket var väldigt skönt! Jag hann även med ett gympass innan det var dags för hoppträning.



















Varje tisdagskväll har jag hopplektion på Sunnes fina ridanläggning, med stort ridhus och bra underlag. Det känns skönt att ha sådana bra träningsmöjligheter så nära en. Jag kan bara skritta tio minuter genom skogen så är jag framme, vilket är lyx!



















Idag ska jag till skolan, heldag vilket innebär att jag är hemma i Sunne cirka 17.20. Efter det ska jag till stallet och göra de vardagliga stallsysslorna, men Queen, som min häst kallas, har vilodag och ska endast skrittas för att få ur lite träningsvärk från gårdagens träning som förövrigt gick toppen.

Jag tänkte även försöka hinna med ett gympass innan klockan blir allt för mycket, haha.

Hoppas ni alla får en fin dag!

Massa kramar
Lina


Kommentarer

Populära inlägg