Lycka är…


 
 
 
 
 
 
 
 

… att det är midsommarafton i morgon och det kommer att bli en toppendag.

… att få gå på sin äldsta väns bröllop i övermorgon.

… att hela semestern ligger framför en.

… att få lägga i båten snart och dra ut på en magisk tur till Malöa eller Lellöa.

… att världens vackraste barn kallar just mig för ”mamma”.

… att ha en man som står ut med mig och kärleksfullt säger ”du duger allt åt mig” när jag beklagar mig över tidens gång.

… att världens snällaste föräldrar råkar vara mina.

… att kunna ringa sin lillebror och töla lite.

… att få rösta i fria val i höst.

… att få leva i ett land som är generöst mot människor som behöver skydd och hjälp.

… att förstå att man är lyckligt lottad även om man inte känner sig lycklig hela tiden.

… att vara lite modig i vardagen.

… att vara sin egen chef.

… att bo på en ort med en anda av att man är glad för den som lyckas och stöttar den som misslyckas.

… att vara en känslomänniska fast att det är lite bergochdalbana …

Tack Sunne för mig, det blev en ganska känslosam resa det här. Se nu till att få den bästa sommaren EVER allihop!

/Anna-Karin

Kommentarer

Populära inlägg