Blickar framåt och klappar mig själv på axeln



Nu är min tvåveckorsperiod över, och det har varit riktigt skoj att få skriva här på Sunnebloggen. Jag har blivit en snudd nostalgisk när jag funderat fram och tillbaka för att hitta det jag vill skriva om. Och ska jag sammanställa det hela, så tror jag faktiskt att det är väldigt nyttigt - att man ibland sätter sig ner i lugn och ro, och tänker till om saker och ting. Hitta situationer man är stolt över, och faktiskt våga vara det. Hitta saker som gör dig motiverad, och faktiskt våga spinna vidare på den bollen.

Det som gör mig motiverad precis nu är NGK-masters, som körs till helgen. Jag har mitt mål, men för att nå det så måste jag klara av mina delmål först. Vilket menas att jag måste göra bra heat för att komma vidare till bra final. Samtidigt så är det fem stycken till som satsar och tänker likadant inför första sväng. Så ja, på lördag kväll kommer resultatet.

Tack Sunnebloggen. Och tack till er för att ni följt mig under de här två veckorna. Med det så säger jag också hejdå, och hoppas att ni alla tar tillvara på möjligheter som gör er glada!

Ta hand om er! Kram Miriam

Kommentarer

Populära inlägg