Overkligt att min dröm inte är så långt borta














Äntligen fredag!
Hos veterinären i onsdags gick det ändå helt okej. Queen markerar på höger fram, så nu i tio dagar ska hon få metacam som ska lindra inflammation och smärta. I cirka tre veckor ska hon även få vila och endast få gå ut i hagen. Därefter får jag långsamt och successivt börja sätta igång henne igen. Det känns bra i hjärtat att det inte var någon större skada på henne samtidigt som vi fick en förklaring på varför hon varit lite off.

Igår kväll var jag hos min vän Andrea och såg på film och drack smoothies, mumsigt! Idag kommer min släkt från Sveg, vilket ska bli väldigt kul, var så längesen jag träffade dem. Jag tänkte även hinna förbi mârten och köpa lite nougat och brända mandlar, haha.

Nästa vecka är det den absolut första studentfesten. Det känns helt galet att det faktiskt är sista året i skolan och att det till sommaren äntligen är min tur att få springa ut med vit klänning och mössa och bara ha världens bästa dag.

Studenten är verkligen något jag ser fram emot, det känns som att livet börjar på riktigt då. Det väntas nya äventyr och förhoppningsvis flyttar jag till något ställe där jag får arbeta med hästarna. Det känns så overkligt att min dröm inte är så långt borta. Jag längtar!

Detta är även mitt sista inlägg och jag hoppas ni tyckt det varit kul att få följa mig dessa två veckor! Jag har tyckt det varit superkul att få dela med mig av min vardag och tankar. Ha nu en superbra helg.

Massa kramar
Lina

Kommentarer

Populära inlägg