Michiel van Etten bloggar härnäst

Hej
Jag heter Michiel(Micke) van Etten och bor i Gräsmark och är fjorton år och kommer från Holland. Jag har bott här i två och ett halvt år. Jag spelar fotboll i Rottneros P95 och innebandy i Sunne. Jag går i klass 8a1 pa Fryxellska skolan. Mitt intresse är fotboll. Jag vill blir fotbollsproffs och mitt favoritlag är Ajax som spelar i holländska ligan. För tillfället är jag uttagen som den sista 22:a spelaren som spelar i Värmlandslaget P95. Jag har en lillasyster som heter Noor och har en mamma som heter Anky och den andra mamman Sylvia. Vi har två husdjur; en katt som heter Snowy och en hund som heter Max. Mina föräldrar har ett hotel i Gräsmark "Stuvettsgård" och jag har ett sommarjobb hemma på hotellet.
Michiel skriver på Sunnebloggen under de närmaste två veckorna.

Kommentarer

Populära inlägg